Новинки від м’ясної фабрики «Фаворит Плюс»
Підводячи підсумки року що минає М'ясна Фабрика «Фаворит Плюс» провела величезну роботу по розробці нових продуктів м'ясо-ковбасних виробів для улюблених споживачів ковбас ТМ «М'ясна лавка».

Під кінець року, для споживачів ковбасних виробів фабрика підготувала сюрприз і випустила такі новинки як варена ковбаса «До пюрешки» сосиски «До пюрешки» під торговою маркою М'ясна лавка.

Спочатку при розробці даних новинок перед фабрикою стояло завдання вивести на ринок такі продукти, які завоюють симпатію споживачів і стануть «улюбленцями» серед широкого асортименту інших ковбасних виробів.

Для виконання такого непростого завдання, фахівці МФ Фаворит плюс, спільно з міжнародним агентством провели плідну роботу, яка включала в себе кілька етапів, таких як розробка нейминга, дизайну упаковки, розробка ідеї та зйомка ТБ-ролика.
Під час створення нейминга стояло завдання зробити продукт, який буде звучати як щось рідне, те, що полюбилося з дитинства, для найрідніших і улюблених споживачів. В результаті такого завдання було розроблено унікальну назву для вареної ковбаси і сосисок «До пюрешки».

Крім розробки нейминга і дизайну, проведена величезна робота над рекламною компанією новинок. У Києві проводилися зйомки рекламного ТБ-ролика, над яким працювала ціла команда продакшн-студії і менеджери м'ясної фабрики "Фаворит Плюс".

Рекламний ролик транслювався на національних каналах телебачення, для того, щоб у всіх куточках України споживачі ковбасних виробів дізналися про новинки.
М'ясна Фабрика «Фаворит Плюс» не збирається зупинятися на досягнутому і ставить перед собою нові цілі, щоб радувати смачною і якісною м'ясною продукцією своїх споживачів.